tisdag 27 november 2012

Premiärdatum är satt! X2!!!

Den 7e december smäller det! Då kommer vi har premiär för våran nya film som inte kommer att heta Where do we go next som det var tänkt från början utan den kommer kort och gott att heta YES! Det kommer även att vara premiär för årets trestadturenfilm som jag inte ens har börjat på men det är en och en halv vecka kvar så det blir säkert bra. :P 20:00 öppnar dörrarna och det är superviktigt att ni har "attendat" på min facebook-inbjudan. Har jag glömt bjuda in nån så får ni be en vän skriva i loggen att ni ska med då det är superviktigt att ni står på listan för att komma in. Jag hoppas vi ses då för det kommer att bli en magisk kväll full av grym svensk skateboardåkning!!

3 kommentarer:

Sörensen sa...

Yo al kommer gärna, har ingen feja som du vet. Var du på Nulf´s 30 års fest?



Booking sa...

thanks

Anoush Alexnder sa...

Jag har varit med och tävlat på dustins hemsida om en speldator. Jag hoppas självklart på att vinna, men eftersom jag är så förbannat sympatisk så vet jag att det finns fler som mig som inte har råd med en ny dator så därför så ger jag er en länk så ni kan tävla också.