tisdag 28 augusti 2012

Korrigering av föregående inlägg

Den dagen som var en lyckad dag var i själva verket inte alls så lyckad då Balder bröt(!) sin fot. Hur jag totalt kunde glömma bort detta när jag skrev förra inlägget har jag ingen aning om. I vilket fall hoppas jag att återhämtningen av Balders fot går så snabbt som möjligt och att han snart blir bra igen. Jag luskade runt lite på youtube förut och hittade en vad jag tror är en helt ny part med Louie Barletta! Jag har alltid gillat hans skateboardåkning då han alltid lyckas kombinera riktigt svåra techtricks med roliga och nytänkande sätt och ställen att åka på. Ta en titt och säg vad ni sjävla tycker. Riktigt bra om ni frågar mig!

1 kommentar:

lars sa...

tyvärr ingen ny part alex, men förbannat bra. den är ifrån den tredje och troligen sista tilt-mode army filmen "bonus round" från 2009. sen släppte de alla leftovers från den filmen till en helt ny film som jag glömt namnet på. alla fanns på den där portugisiska bloggen du hittade men som numera är borttagen. undra om han fick fängelse eller något för den?