måndag 21 maj 2012

Maelmööe

Ännu en gång passade vi på att dra ner till Malmö under långledigheten för att skejta deras underbara spots! Den här gången var vi ovanligt rutinerade och kom ner på kvällen så vi vaknade utvilade och med mer skatesug än på länge. Mina vapendragare denna resa var Basti, Mike & Jocke. Första dagen bjöd på en hel del roliga spots bland annat ett grymt manualspot med en massa manuals i olika höjder och ett ställe med en massa röda bumps bara för att nämna några. Kvällen avslutades med grillning på sibbarps betongpark.
Basti, Sad grab ner i den tightaste böjen du kan tänka dig.
Alex, Bs disaster
Mike, Kickflippin'. Dag två var det strålande sol och även om man skejtat elva timmar lyckades vi ändå samla krafterna och skejta på inte mindre än Stapelbäddsparken, TBS, Gastelyckan i Lund och även Halmstads betongpark. Gastelyckan såg jag att ett trevligt klipp med här: Och efter att ha sett klippet blev man ju såklart riktigt sugen på att dra dit. Men shit vad besviken man blev! Allt var riktigt halvdant byggt och när man var så trötta som vi var så blev det bara att vi stod och kollade på ytan mer eller mindre i 20 minuter innan vi åkte därifrån.
Jocke, transport bs 5-0 på väg till något annat gött trick, TBS. Sammanfattningsvis, En riktigt go skatetripp med mycket footage. Ps; Nu kan ni följa mitt twitterfeed på vänster sida & som det är nu använder jag bara instagram där jag postar bilder när vi är ute och åker men jag ska börja koppla alla instagrambilder till Twitter hädanefter. Känner ni för att följa mig på Instagram går det utmärkt det med. Sök bara på alexanderedis på username.

Inga kommentarer: